Mainonta ja luova suunnittelu

Katsomme maailmaa vastaanottajan silmin. Keskiössä loistaa kohderyhmää puhutteleva luova idea. On oivallettava, mikä puhuttelee ja mikä saa aikaan haluttua toimintaa. Kanavariippumattomasti. Ketterästi ja tehokkaasti.

  • mainonnan konsepti- ja kampanjasuunnittelu
  • tuotanto- ja taittotyöt
  • yritysilmeet
  • tapahtumat ja promootiot

Suoramarkkinointi

Suunnittelusta toteutukseen. Ainoana Suomessa. Täydellinen suoramarkkinoinnin putkemme kulkee luovasta suunnittelusta sisältöjen tuotantoon ja jälkihoitoon – tarkkaakin tarkempia kohderyhmämäärittelyjä ja jälkihoitoa unohtamatta.

  • suora- ja asiakassuhdemarkkinointi
  • osoitekirjeet
  • sähköpostisuorat

Digitaalinen markkinointi

Ymmärrämme ja osaamme sen, miten verkossa ja sosiaalisella medialla rakennetaan yrityksen brändiä ja miten saamme ”somettamalla” tehtyä tulosta. Kun määrittelemme yhdessä tavoitteet ja mittarit, saamme aikaan kustannustehokkaan sisältösuunnitelman.

  • verkkosivustot
  • verkko- ja mobiilimainonta
  • digiscreen-toteutukset
  • sosiaalinen media
  • applikaatiot

Kohdentaminen ja osoitepoiminnat

Olemme autoalalla selvä markkinajohtaja. Autamme kohderyhmän muodostamisessa, löydämme segmentit, poimimme osoitteet ja lähestymme haluttuja ihmisiä. Kokemusta ja näyttöjä on.

  • kohderyhmien suunnittelu ja haku, pääsääntöisesti Traficomin ja Suomen Asiakastiedon rekistereistä
  • asiakasrekisterien käsittely, päällekkäisyyksien poisto ja päivitys
  • rekistereiden jatkojalostus ja kohdentaminen
  • osoitteistojen rikastus Booster-soittotyökaluun

Tuotanto

Hoidamme painatukset ja suunnittelemme sisällön. Ymmärrämme, että laadukas painotuote on edelleen tärkeä ja joskus jopa ainoa kanava oman viestin kertomiseen. Putkemme on suora ja nopea, käyntikorteista esitteisiin ja erikoisratkaisuihin sekä messuosastoihin.

  • painopalvelut
  • jälkikäsittelyt
  • postitus

Tilastointi ja analysointi

Tulosten analysointi, mittaaminen ja raportointi. Pureudumme ja panostamme jälkihoitoon. On tärkeää tietää, miten kampanja meni ja mitä voimme siitä oppia.

  • ensirekisteröintitilastot
  • mittaaminen
  • jälkianalyysit
  • siirtymävirrat