Booster – osumatarkkuudella enemmän autokauppoja

Me tiedämme, mistä löydät kiinnostuneimmat auton ostajat. Booster on autoalan ammattilaisen työkalupakki, jonka avulla voit tehdä entistä kohdistetumpaa markkinointia ja parempaa kauppaa. Boosterin saat vain meiltä.

Yhden kirjautumisen takana on helppokäyttöiset työkalut, joilla voit esimerkiksi hakea uusia kontakteja, tutkia autokannan omistussuhteita ja auton ostajan käyttäytymistä. Booster tarjoaa osuvimmat kohderyhmät, helpoimman kontaktoinnin ja seurattavuuden, ja kampanjan jälkeen tiedät tismalleen missä ja miten onnistuttiin.

Booster on paljon muutakin kuin kätevä soittotyökalu. Siellä tutkit kohderyhmääsi upeiden kartta- ja grafiikkanäkymien avulla, seuraat omaa ja kilpailijoiden myyntivauhtia, näet miten auton ostajat vaihtavat merkkien välillä, etsit ainutlaatuisia b-to-b -täysosumia ja saat tarkkaa dataa kampanjoiden kannattavuudesta.

Laitetaanko autokauppoihisi uutta buustia? Ota yhteyttä, niin saat Boosterin käyttöösi ja autamme sinua rakentamaan kampanjan, joka tehoaa halutulla tavalla.

Kohderyhmälaskelmat

Oikean kohderyhmän muodostamiseksi tietokanta-asiantuntijamme tekevät tarkat segmentoinnit, osoitepoiminnat, weedaukset ja rikastukset Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin liikenneasioiden rekisterin, Suomen Asiakastiedon ja yrityksesi oman rekisterin pohjalta. Kohderyhmälaskelman saat linkkinä, jonka kautta voit tarkastella kohderyhmää määräjakaumin, kartalla tai grafiikkana ja suodattaa tietoja eri tavoin. Laskelman jakauman voit ladata itsellesi painamalla Lataa excel -nappia.

Soittotyökalu

Kun urakan voi jakaa usean liikkeen ja käyttäjän kesken, kohderyhmän voi tavoittaa tehokkaasti soittamalla. Se on myös hyvä tapa vahvistaa painetun tai sähköisen ajoneuvosuoran tehoa. Työkalu lukitsee kontaktin ensimmäiselle käyttäjälle ja estää näin tuplasoitot. Soittotyön etenemisestä muodostuu selkeä raportti, jota markkinointijohtajan tai ketjupäättäjän on helppo seurata reaaliajassa.

Ensirekisteröintityökalu

Uusien autojen rekisteröintitilasto kertoo paitsi oman automerkin menestyksestä, myös kilpailijoiden automerkkien myyntivauhdista. Se on hyvä mittari sille, mitä auton ostajat arvostavat juuri nyt. Tietoja voit tarkastella merkin, mallin ja aikavälin perusteella, ja voit rajata tilaston koskemaan pelkkiä henkilö- tai pakettiautoja.

Siirtymävirtatyökalu

Kun mietit tulevan kampanjasi kohderyhmää, siirtymävirta kertoo, miten auton ostajat vaihtavat merkistä ja mallista toiseen. Työkalun avulla voit tarkastella mitkä merkit ja mallit olisivat kaikkein potentiaalisimpia kohderyhmääsi lisättäväksi.

Tietoja voit suodattaa merkin, mallin ja aikavälin perusteella.

Yritysautoilun täsmätyökalu Scope

Scope on yritysautoilun täsmätyökalu, joka kokoaa tehokkaasti yritykset, päättäjät ja ajoneuvodatan yhteen paikkaan. Sen avulla haet helposti uusia B2B-kontakteja joita lähestyä myyntityön tehostamiseksi. Hae kohderyhmiä yrityksen tiedoilla (henkilömäärä, liikevaihto, riskiryhmä, toimiala), autokannan perusteella (ajoneuvolaji, merkki, vuosimalli, vakuutusyhtiö, käyttövoima, omistajuus) tai alueellisesti. Kustannustehokasta, nopeaa ja tarkkaa.