Grano Diesel lunasti jälleen paikan Vuoden Toimisto -kilpailun finaalissa

Grano Diesel, Henkilöstö, Tapahtuma

Rakennamme johdonmukaisesti asiakkaillemme kaupallista menestystä monikanavaisen, kohdistetun markkinoinnin keinoin. Valinta finaaliin on ennen kaikkea osoitus asiakkaidemme arvostuksesta, ja olemme tästä nöyrän kiitollisia. Liiketoimintakonseptimme selvästi toimii.

Neljännen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistui yli 60 toimistoa, joista markkinointipäättäjät nostivat finaaliin 34. Kategorioita on 10, ja Grano Diesel kilpailee ryhmässä keskisuuret mainostoimistot, myyntikate 2-5 miljoonaa euroa.

Tutkimuksen vastaajamäärä kasvoi tänä vuonna reilusti. Vastauksia kertyi 1 046 kappaletta, kun niitä viime vuonna oli 825. Vastaajina ovat toimistojen omien asiakkaiden markkinointipäättäjät, jotka arvioivat yhteistyön sujuvuutta, tuloksellisuutta sekä toimiston kykyä ymmärtää heidän liiketoimintaansa ja tarpeitaan. Tutkimus toteutetaan luottamuksellisilla puhelinhaastatteluilla ja internetkyselyinä.

Vuoden Toimisto -tutkimuksen tarkoituksena on edesauttaa markkinointi- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden ja toimistojen tuloksellista ja pitkäaikaista yhteistyötä sekä kehittää markkinointiviestinnän osaamista Suomessa. Omien kehityskohteiden tunnistaminen sekä tieto vahvuuksista suhteessa kilpailijoihin on osallistuville toimistoille arvokasta.

Voittaja selviää 5. helmikuuta Bio Rexissä pidettävässä palkintogaalassa, mutta jo tämä uutinen on omiaan antamaan lisävirtaa alkuvuoden asiakastyöskentelyymme.